Ετικέτες

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Outfit of the day #3

Καλησπέρα κορίτσια μου σήμερα θα σας κάνω άλλο ένα "outfit of the day" που έβαλα μία απο αυτές τις μέρες!Ελπίζω να σας αρέσει!


Η τσάντα είναι απο τα bershka  την είχα αγοράσει πέρυσι στις εκπτώσεις 10 Ε.Η μπλούζα και αυτή απο τα bershka.Την πήρα πρόσφατα στα 12 Ε και μ'αρέσει πάρα πολύ γιατί μπορώ να την φορέσω και το πρωί με μια ζακετούλα αλλα και το βράδυ.Το παντελόνι είναι ένα απλό blue jean και τα μποτάκια σας τα έχω ξαναδείξει στο προηγούμενο outfit.


Στο πρόσωπό μου χρησιμοποίησα για βάση το make up της seventeen  το οποίο δίνει μια μέτρια κάλυψη,για κοψίματα χρησιμοποίησα το bronzer απο τα body shop (σας έχω πρήξει το ξέρω) και για ρούζ έβαλα το Νο 19 απο την seventeen. Στα μάτια έβαλα την άσπρη-μπεζ σκιά (nougat) απο την παλέτα της Sleek au naturel ( θα σας κάνω σύντομα review) την οποία έβαλα πρώτα σε όλο το βλέφαρο  έπειτα στην γωνία του ματιού έβαλα μια σκούρα καφέ ( την bark) απο την ίδια παλέτα και στο τέλος πέρασα με το  gel eyeliner της essence  μόνο το πάνω βλέφαρο και έβαλα και "μπόλικη" μασκαρα. Στα χείλη χρησιμοποίησα το μολύβι χειλιών απο την mac το currant (δείτε review εδω)  και απο πάνω έβαλα το lip stain απο την Tommy G No 12.

Θα προσέξατε οτι άλλαξα λίγο το Blog μου πείτε μου αν σας αρέσει!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!


9 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα είναι όλα!!!
    Με γεια το καινούργιο look!!!Οι νιφάδες τέλειες!!!
    Kisses
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To outfit σου είναι πολύ ωραίο. Μου αρέσουν αυτές οι μπλούζες πασπαρτού :)

    Super cute οι νιφάδες σου . Λίγο χόνι έστω και εικονικό, γιάτι αν περιμένω χιονι στην Αθήνα.... θα περιμένω πολύ!

    everygirlsnotebook.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμένα μαρεσουν πολύ είναι πολύ βολικές!! :)
      μην ανησυχείς θα δείς θα χιονίσει και στην Αθήνα
      φιλάκια πολλα

      Διαγραφή
  3. Ωραίο outfit!! :)
    Όπως και η παλέτα που χρησιμοποίησες χιχιχ

    Φιλάκια
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Omorfo kai casual outfit!!!! poli omorfo blog! eimai i nea s follower!
    se euxaristo gia to omorfo comment sto blog m!
    filia pollaaa :*

    fofosfashion.blogspot.gr
    fofosthoughts.blogspot.gr

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...