Ετικέτες

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

FOTD 1#

Γειά σας κορίτσια μου!
Τι κάνετε?? Ελπίζω να είστε όλες καλά!
Σήμερα με αφορμή την χθεσινή μέρα αποφάσισα να σας κάνω το πρώτο FOTD (face of the day). Μιας και θα βγαίναμε εχθές μαζευτήκαμε όλες στο σπίτι για να ετοιμαστούμε και κατάφερα και έβαψα μια φίλη μου. Οπότε σήμερα θα σας δείξω το βάψιμο που έκανα σε εκείνη και σε επόμενα FOTD θα σας δείξω και κάποιο δικό μου!
Μάτια:




Αρχικά έβαλα μια βάση για σκιές και συγκεκριμένα την soft ochre απο την mac. Στην συνέχεια πέρασα όλο το κινητό βλέφαρο με μια ανοιχτόχρωμη μπεζ σκιά και με μια καφε ανοιχτή τόνισα την γωνία του ματιού και έδωσα λίγο βάθος.Για πιο έντονο αποτέλεσμα με μια πιο σκούρα σκιά τόνισα την γωνία του ματιού. Επειτα εφάρμοσα πάλι στο κινητό βλέφαρο μια μπεζ με λίγα shimmer και στην συνέχεια έβαλα μάυρο eyeliner απο πάνω και λίγο απο κάτω μέχρι εκεί που τελειώνουν οι βλεφαρίδες της. Τέλος έβαλα άσπρο μολύβι απο την μέσα μεριά του ματιού για να ανοίξει λίγο το βλέμμα και έντονη μαύρη μάσκαρα

Χείλη + Πρόσωπο:


Στα χείλη βάλαμε ένα nude ροζ αλλά νομίζω οτι ακόμα και ένα πιο έντονο να βάζαμε θα ταίριαζε εξίσου καλά! Στο πρόσωπο περάσα μια απλή βάση, τόνισα τα κοψίματα με ένα bronzer και τελείωσα με ένα απαλό ρόζ ρουζ.

Προιόντα που χρησιμοποίησα :



1. Μασκαρα get big lashes essence
2. Παλέτα sleek i-divine au naturel
3. gel eyeliner essence (black)
4. Ασπρο μολύβι jumbo milk απο  την Nyx cosmetics.
5.  Κραγιόν wet n wild στην απόχρωση think pink








Αυτό ήταν το πρώτο μου FOTD ελπίζω να σας άρεσε. Πείτε μου στα σχόλια αν θέλετε να το καθιερώσω και να σας δείχνω μια φορά την εβδομάδα ένα FOTD!!
Υ.Γ Να τονίσω οτι σε καμία περίπτωση δεν είμαι επαγγελματίας το κάνω μόνο ερασιτεχνικά!

                                                                ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

22 σχόλια:

  1. Όμορφο μακιγιάζ μπράβο!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο μακιγιάζ!Περιμένουμε και το δικό σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραίο μακιγιάζ το κάνω πολύ συχνά και εγώ!είναι απλό σαν αποτέλεσμα,και ωραίο!!!περιμένουμε και το δικό σου φυσικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζω είναι και στην μόδα φετος αυτό το βάθος σευχαριτώ πάντως
      Φιλάκια πολλα

      Διαγραφή
  4. Τύφλα να έχουν οι επαγγελματίς πάντως! Πολύ καλό! Ναι, θέλω και εγώ να δω το δικό σου! Να τη καθιερώσεις αυτήν την στήλη!

    Εγώ δυστυχώς μόνο όταν έχω κέφι μου βγαίνει ωραίο το μακιγιάζ αλλιώς ρουζ μασκαρα κ γκλος! χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχιχι σευχαριστώ παααρα πολύ να το προσπαθήσεις πάντως δεν είναι καθόλου δύσκολο :)
      φιλάκια πολλα

      Διαγραφή
    2. Έχω ήδη κάνει bookmark το άρθρο σου με την πρώτη ευκαιρία να το δοκιμάσω!

      Περιμένουμε και άλλα!

      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το μακιγιάζ αλλά και τα προϊόντα!!!
    Νόμιζα ότι ήμουν είδη μέλος στο blog σου...
    Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kalispera s exfrstw poli gia to comment !poli wraio kai to diko sou blog molis ekana follow :)
    keep in touch !
    www.lifein-style.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. geia s!!t kns??? tixaio apo ena sxolio s brethika st blog s...pl wraio stisimo exeis sto blog..k pl omorfi i arxiki s fwtografia... panta otn blepw protaseis g makigiaz k m aresoun prospathw n ts dokimazw..t ebala stous selidodiktes m n t prospathisw alla i alitheia einai oti dn eimai k t prwto talento s autaaa :P :P xxaxa an thes mporeis n rikseis mia matia sto blog m k an t briskeis endiaferwn gt oxi n akolouthisei i mia tn alli..t les?? mono p an mporeis ase m ena comment katw apo tn teleutaia m anartisi g n to dw k n antpwdwsw t follow!! :)

    n exeis mia omorfi k gemati mera!!!
    xoxo stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    http://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολύ πολύ για όλα είμα ήδη μέλος στο blog σου
      φιλάκια πολλα

      Διαγραφή
  8. Γλυκιά μου σε ευχαριστώ για το σχόλιο, το blog σου είναι super cute! Έκανα ένα γρήγορο scroll down και τέλος πάντων έχεις νέα follower :) Μου άρεσε το πρώτο fotd με την φίλη σου, και φυσικά περιμένω και επόμενο δικό σου! Φιλιά
    thesugarplumfairy.net

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...