Ετικέτες

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Revlon just bitten kissable - Crush

                                                                       Γεια σας κορίτσια μου!!
Καλό μήνα!! Μπήκε επίσημα και η Ανοιξη! Ελπίζω να είστε όλες καλά και να περνάτε τέλεια.
Σήμερα θα σας μιλήσω για τα πολύ γνωστά σε όλες μας Τα just bitten kissable balm stain απο την revlon. Οπως πολύ καλά γνωρίζετε δεν έχουν έρθει ακόμα στην Ελλάδα αλλα ελπίζω να έρθουν σύντομα.


Πρόκειται για κραγιόν, li balm και lip stain 3 σε 1 δηλαδη σε μορφή μαρκαδόρου. Είναι πολύ βολικά στην χρήση τους και όντως κανουν την δουλειά που υπόσχονται. Στο εξωτερικό η τιμή τους είναι γύρω στα 7 δολάρια . Πριν απο λίγες μέρες λοιπόν επηρεαζόμενη απο την Πασχαλία ( κανάλι youtube εδώ) είπα να παραγγείλω κι εγώ ένα απο το ebay και αυτο που μου άρεσε περισσότερο ήταν το crush.

Είναι ένα πολύ ωραίο δαμασκηνοκόκκινο χρωματάκι και έχει την υφή ενός lip balm. Το καλό μ'αυτό το προιόν είναι οτι το χρώματο διαρκεί για πολλές ώρες αναλλοίωτο ακόμα και αν φας. Αρχικά στα χείλη φαίνεται σαν ένα ενυδατικό κραγιόν με λάμψη αλλα όταν περάσει η ώρα η γυαλάδα φεύγει και μένει πάνω στα χείλη σαν ένα lip stain. Εχει μια πολύ ωραία γεύση μέντας και η απόδοση του χρώματος είναι πολύ καλή.


Η φωτογραφία δείχνει ακριβώς το χρώμα του. Εγώ το αγόρασα απο το ebay 5 ευρώ καθώς εκείνη την ημέρα είχε δωρεάν μεταφορικά και είχα και ένα κουπόνι οπότε μου πήγε μια χαρά. Δεν νομίζω οτι θα αγόραζα άλλο για τον λόγο οτι είναι ακριβά εχτός και αν πετύχω πάλι κάποια έκπτωση. Ο πωλητής απο τον οποίο το αγόρασα είναι eBay revlon just bitten και μου ήρθε μέσα σε 6 μέρες. Σας προτείνω να τα δοκιμάσετε καθώς θα μείνετε πολύ ευχαριστημένες!

                                                                      Φιλια απο μένα!!! <3 <3

17 σχόλια:

  1. Πραγματικά υπέροχο χρώμα! Με γεια σου!
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη απόχρωση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικό χρώμα!! Εγώ λέω να δοκιμάσω αυτά της Clinique αν και είναι λίγο τσιμπιμένη η τιμή τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα να μην δώσεις τόσα πολλά λεφτά για κάτι τέτοιο είναι κρίμα καλύτερα πάρε απο το ebay 3 τετοια κραγιονάκια αντι να πάρεις ένα clinique :)
      Φιλια

      Διαγραφή
  4. Eγώ έχω το lovesick και το φοράω σχεδόν κάθε μέρα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να σου πώ την αλήθεια ήμουν ανάμεσα σ'αυτά τα δύο αλλά προτίμησα αυτό :)

      Διαγραφή
  5. μμμμ....Πολύ ωραίο πραγματικά!!! Χαίρομαι που σε βρήκα.....
    ΘΑ τα λέμε τώρα λοιπόν!Πήρες μέρος στο Lucky13 Giveaway mου?
    φιλια
    Μαιρη

    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ax einai yperoxa ola!Makari na erthoun sthn Ellada!Filiaaa polla:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Einai teleio to xroma tou !! Megali mou adunamia autes oi skouro-kokkino-fouksio-mob-roz apoxroseis!! Ante na doume an tha ta feroun kai stin elladitsa mas :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμένα ειδικά για τον χειμώνα ! μακάρι να τα φέρουν αν και δεν το πιστεύω καθόλου!

      Διαγραφή
  8. polu wraio!!! ksereis an uparxoun pouthena ellada genika proionta revlon?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...