Ετικέτες

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

❤ 5 Προιόντα Μακιγιάζ που Αγαπώ αυτόν τον Καιρό ❤

                                                                                 Γειά σας και πάλι κορίτσια μου !

Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να σας "συστήσω" τα 5 προιόντα που αγάπησα αυτόν τον καιρό και είναι όλα προιόντα που αφορούν το καθημερινό μου μακιγιάζ. Δείτε τα κι εσείς για να πάρετε καμία ιδέα !


1.Sleek i-divine Au naturel 601: Αυτή η παλέτα σκιών πραγματικά είναι εκπληκτική. Εχει πολύ φυσικές αποχρώσεις οι περισσότερες σε ματ υφή αλλα έχει και μερικές με shimmers για πιο βραδυνά looks. Με έχει βολέψει πολύ γιατί την χρησιμοποιώ και το πρωί βάζοντας μόνο μια απο τις καφέ σκιές και λίγο μάσκαρα αλλα και το βράδυ καθώς βάζω λίγο απο το μαύρο στην εξωτερικήγωνία του ματιού και λίγο απο τις ανοιχτές σκιές στην σωτερική γωνία και βγαίνει ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Εχουν πολύ καλή απόδοση ακόμα και οι ανοιχτόχρωμες σκιές και η τιμή της είναι στα 10 Ευρω.

2. Erre due Liquid mat lipstick N0 105: Αυτό το χρώμα νομίζω οτι είναι μοναδικό. Δεν ξέρω αν το έχετε βρεί και σε καμία άλλη εταιρεία καλλυντικών εγώ πάντως σίγουρα όχι. Είναι ένα υπέροχο μωβ χρώμα το οποίο απλώνεται σαν κρέμα πάνω στα χείλη και όσο στεγνώνει γίνεται ματ και δεν βγαίνει με τίποτα. Θεωρώ οτι ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες πείτε μου κι εσείς όμως.....Τίμη 13 ευρω



 
3.Frezyderm Ac-Norm tinted cream (effective cover): Είναι μια ενυδατική με χρώμα για λιπαρές ακνεικές επιδερμίδες η οποία έχει αντιφλεγμονώδης δράση , καλύπτει και παράλληλα έχει και ηλιοπροστασία. Εγώ την δοκίμασα πρώτη φορά πέρυσι καθώς είχα παρουσιάσει για κάποιο διάστημα ακμή και μπορώ να πώ πως όταν την χρησιμοποιούσα ένιωθα πραγματικά να καταπραύνει την επιδερμίδα μου και να απορροφά την λιπαρότητα. Η διάρκειά του είναι αυτή μιας αντίστοιχης ΒΒ κρέμας (4-6 ώρες) και το μόνο κακό είναι οτι βγαίνει σε μία μόνο απόχρωση αλλά μπορείτε να την σετάρετε με μια καλή πούδρα. Σας προτείνω να την πάρετε απο online φαρμακείο καθώς θα σας βγεί γύρω στα 13  Ευρω αλλιως η κανονική της τιμή είναι στα 21 Ευρω.

4.Pupa Vamp Mascara Black: Αυτή την Μασκαρα την είχα απο πέρυσι το καλοκαίρι αλλά την καημένη την έιχα ξεχασμένη στο συρτάρι. Οπως καταλαβαίνετε δεν της είχα δώσει  και ιδιαίτερη σημασία αλλά ήταν μεγάλο λάθος μου γιατί είναι μια απο τις καλύτερες μασκαρα που έχω δοκιμάσει. Εχει ένα καμπυλωτό βουρτσάκι όπως θα δείτε και παρακάτω ο οποίο δίνει μήκος αλλά και όγκο και όσο το δουλεύεις τόσο πιο πολύ χτίζει. Μου την είχε πάρει η μητέρα μου απο το μαγαζάκι που έχουν μέσα τα καράβια και νομίζω έκανε γύρω στα 12 Ευρω. Το αποτέλεσμα που βλέπετε είναι με ένα πέρασμα μόνο.


5. Μανό Seventeen 329: Το αγαπημένο μου Φθινοπωρινό-Χειμερινό χρώμα για τα νύχια μου. Είναι ένα σκούρο μπορτω-καφέ και με το που τα ξεβάφω τα ξαναβάφω πάλι με αυτό. Είναι πολύ ωραίο χρώμα και μπορώ να πώ οτι δεαρκεί αρκετά ακόμα και αν κάετε δουλίτσες (ξέρετε εσείς πλύσιμο πιάτων κ.α)

Αυτά ήταν τα 5 αγαπημένα μου προιόντα μακιγιάζ γι'αυτή την εποχή. Ελπίζω να σας άρεσαν κι εσάς. 
                                                                                                 ΦΙΛΑΚΙΑ


25 σχόλια:

  1. Αχ, αυτή η Sleek! Κι εγώ την έχω λιώσει! Είναι παντός καιρού! Εντωμεταξύ εγώ την πήρα από Αγγλία περίπου £6.00! Τρελά φθηνή και τρελά καλή! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Αγγλια βρισκεις τα πάντα πολύ πιο φτηνα αποτι εδω! Αλλα και εδώ πάλι καλά να λέμε καλά την έχουν!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Νομίζω Αλίνα μου οτι τα sleek τα φέρνουν μόνο τα Sephora και κοστίζει 10 Ευρω!
      Φιλια

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα πραγματάκια σου! Να τα χαρείς! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θελω την παλεττα!!!!!ναμαι κ γω!!
    Www.fmagazino.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το υγρό κραγιόν της erre due πολυ όμορφο! Τελευταία αγαπώ πολυ τα μοβ κραγιόν! Δες το τελευταίο μου post!!! :)

    www.miouprincesslovespink.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νι ναι το είχα δεί για της AVON λες ε? σου είχα χολιάσει κιόλας είναι τέλειο!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Πολυ ωραια ολα, ειδικα το υγρο κραγιον εχει τελειο χρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ πολύ ελευθερία μου :) Είναι όντως πολύ ωραίο και εντυπωσιακό
      Φιλάκια πολλα

      Διαγραφή
  7. Όλα ενδιαφέροντα!!! Η bb της acnorm είναι καλυπτική ή χρειάζεται αρκετό χτίσιμο? Επίσης βοηθάει με τα σπυράκια και την λιπαρότητα?? :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βοηθάει πολύ τα σπυράκια δηλαδή δεν τα φουντώνει καθόλου και παράλληλα τραβάει και την λιπαρότητα αλλα η κάλυψη της δεν είναι και η τέλεια ίσα ίσα δηλαδή που φέρνει σε ισορροπία το χρώμα του προσώπου μας αλλα με μια πούδρα νομίζω στρώνει τέλεια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα και φθινοπωρινά! :)
    Έχετε βαλθεί όλες να με κάνετε να αγοράσω Sleek! :Ρ Πολ΄ενδιαφέρουσα επίσης η μάσκαρα της Pupa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ αντε αντε τρεχα τωρα που πλησιαζουν και τα χριστουγεννα δεν γινεται να μην εχεις δοκιμασει sleek ¨)

      Διαγραφή
  9. Είναι και τα πέντε υπέροχα!! Το βερνίκι αυτό το έχω και εγώ, αγαπημένη απόχρωση. Το ματ lipstick της Erre Due εκπληκτικό! Για την Sleek ουδέν σχόλιον. αυτή την παλέτα την λατρεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ :) Χαίρομαι που σαρέσουν κι εσένα
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την συγκεκριμένη παλέτα από Sleek και μάλλον πως πολύ σύντομα θα φροντίσω γι αυτό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. με το μωβ της erre due τρελαθηκα αλλα δε μου πηγαινε καθολου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι περίεργο χρώμα ίσως μια άλλη απόχρωση του μωβ να σου πήγαινε καλύτερα ομως ;)

      Διαγραφή
  12. Νομίζω τα μεγάλα μάτια πάντα είναι πιο εντυπωσιακά και κακά τα ψέματα για ένα σωστό μακιγιάζ ματιών θεωρώ πως τον πιο σημαντικό ρόλο παίζει η μάσκαρα!!! Αν έχεις βρει τη σωστή μπορέι να σου αναδείξει τα μάτια με μοναδικό τρόπο και να κάνει το αποτέλεσμα θεικό!! εμένα τελευταία μου κατάκτηση είναι αυτή η τέλεια μάσκαρα https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/makigiaz/matia/?sortBy=BestSeller που κάνει τις βλεφαρίδες τόσο μακρυές που τα μάτια μου είναι το πρώτο πράγμα που προσέχει κάποιος όταν με κοιτάζει!πραγματική επιτυχία, σωστά;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...